Bestelling/BEZORGING via webshop

Heeft u bij de betaalwijze iDEAL of betalen bij aflevering gekozen, dan wordt uw bestelling direct verwerkt. Heeft u echter voor vooruit betaling gekozen dan ontvangt u eerst uw factuur. Na ontvangst van de betaling wordt de order verwerkt.


Omdat wij grote waarden hechten aan een betrouwbare en servicegerichte levering van onze producten bezorgen wij de meubelen meestal zelf bij u thuis. GLS bezorgdiensten verzorgt de kleine pakketten voor ons. In enkele gevallen gaat de bezorging via een transportbedrijf.

BEZORGAFSPRAAK

Wij bellen u binnen 3 werkdagen om samen met u een bezorgafspraak in te plannen of een eventuele levertijd door te geven. Wij bezorgen uw meubelen op afspraak en leveren uw artikelen af. Op de begane grond, op de door u aangewezen plaats en in overleg en indien mogelijk op een andere verdieping.

Ben u onverwachts niet thuis op de dag dat de bezorgafspraak is gemaakt, dan zullen we  € 75,- extra in rekening brengen voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak.


Bestellingen voor de Waddeneilanden bezorgen we (in verband met de bootovertocht) alleen na hierover telefonisch contact te hebben gehad. Een bezorgdag kan ook afwijken bij andere beperkingen, zoals bereikbaarheid van de binnenstad of bezorging op een camping.

 

BEZORGADRES

Het adres dat bekend is bij uw gegevens is het factuuradres. Dit adres is ook het bezorgadres.
Wilt u uw bestelling liever op een ander adres laten bezorgen (bijvoorbeeld op uw werk of wilt u iemand een cadeau sturen), dan kunt u dit uiteraard aangeven als u uw bestelling plaatst. De voorwaarde is echter wel dat u in dit geval de bestelling voldoet middels een iDEAL betaling of voorruit betaling.

 

BEZORGKOSTEN

Pauline’s Woonwinkel berekent de bezorgkosten aan de hand van het totale volume. Dit gebeurt tijdens het plaatsen van de artikelen in de winkelwagen. Het uiteindelijke volume bepaald dan tevens de verzendwijze van uw bestelling. Dit kan per GLS zijn of via onze eigen bezorgdienst. Bij bestelling van meerdere artikelen betaalt u eenmalig de bezorgkosten. De bezorgkosten hoort u altijd voor de definitieve bestelling.

 

SERVICE BIJ AFLEVERING

Meubelen zetten wij op een normaal bereikbare plaats in uw huis. Onder een normaal bereikbare plaats verstaat Pauline’s Woonwinkel een plaats waar de artikelen zonder risico op beschadigingen van uw eigendommen kunnen worden geplaatst (houd dus rekening met trapleuningen, smalle gangetjes of andere belemmerende objecten e.d.).
De chauffeur/bezorger bekijkt samen met u of de aflevering en eventuele extra services naar wens zijn uitgevoerd en vraagt u vervolgens te tekenen voor akkoord.